• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Søknad om kommunalt tilskot til ENØK-tiltak i bustader

Om ordninga

Kommunestyret i Åseral vedtok i sak 26-2023 å gi tilskott til ENØK-tiltak i bustader.

Støtteordninga omfattar solcelleanlegg og luft-luft varmepumper.

Formannskapet vedtok regelverk for ordninga i sak 35-2023.

Kriteria for støtte til Solcelleanlegg:

1. Anlegget må monterast på din heilårsbustad, tilhøyrande bygning (til dømes garasje) eller som frittståande anlegg på eigedomen.

2. Om du eig meir enn éin heilårsbustad kan du få støtte til tiltak i desse så lenge føremålet med bustadane ikkje er skattepliktig utleigeverksemd.

3. Anlegget må vera tilkopla elektrisitetsnettet gjennom ein plusskundeavtale

Kriteria for støtte til luft-luft varmepumpe:

1. Det gis tilskott til innkjøp og montering

Generelle føresetnader for begge tiltaka:

1. Tiltaket må bli betalt av deg som privatperson

2. Du må vera eigar av den aktuelle eigedomen der anlegget blir installert

3. Kommunen har etablert eigne støtteordningar for enøk-tiltak for næringslivet og landbruket. Ein kan ikkje få støtte til dei same tiltaka frå fleire støtteordningar.

4. Arbeidet skal vera utført av fagfolk. Arbeidet må utførast av personar som har naudsynt utdanning og autorisasjon. Dette er viktig for å sikre at du får riktig installasjon av utstyret, og dermed den kvaliteten du betaler for. I tillegg får du reklamasjonsrett og eventuelt garantiar som sikrar anlegget ditt.

5. Tiltaket må være ferdig og all fakturadokumentasjon for anlegget, inkludert fakturaer for innkjøp av utstyr, material- og arbeidskostnader, må være datert innanfor dei siste 12 månadene før søknadsdato.

6. Endeleg tilskott blir utrekna ut frå innsendt dokumentasjon

7. Det blir ikkje løyvd tilskott til kostnader knytt til estetiske tiltak slik som til dømes takstein med solceller, innebygging av varmepumpe etc.

Er noko uklart eller at du treng hjelp? Ta kontakt med Øyvin Moltumyr på epost oyvin.moltumyr@aseral.kommune.no eller telefon 911 36 483

Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol der du trenger hjelp til utfyllingen
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...

Loader